ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНЕ УЧИЛИЩЕ №8

м. КІРОВОГРАД

       Об’єктивно зумовлена модернізація профтехосвіти, що проходить в Україні, вимагає, зокрема, готовності викладача і майстра виробничого навчання до сучасної соціальної ролі. Він має бути підготовленим до реалізації інноваційних виробничих та педагогічних технологій у навчально-виховному процесі.

       Викладачі і майстри виробничого навчання професійно-технічного училища № 8 м. Кіровограда усвідомлюють необхідність підвищення рівня свого професіоналізму, компетентності, самовдосконалення. Тому постійна увага в училищі приділяється заходам, що сприяють активізації педагогічного пошуку в різних освітніх напрямках, розширенню професійно світогляду, підвищенню педагогічної майстерності, залученню педагогічного колективу до вивчення сучасних здобутків у сфері навчальних, виробничих та виховних технологій.

     Зміни, що відбуваються в економіці та суспільному житті України вимагають більш якісної підготовки учнів, яка значною мірою залежить від ефективності навчання, тому на перший план виступає активізація пізнавальної діяльності учнів, впровадження в процес викладання сучасних педагогічних і виробничих технологій.

       Поставлена задача передбачає роботу над педагогічним проектуванням процесу навчання, оволодінням викладачами та майстрами виробничого навчання інноваційними формами й методами навчання, вирішенням питань комплексно-методичного забезпечення предметів та професій, змістовністю виховної роботи, професійною спрямованістю процесу навчання. Реалізація поставлених цілей передбачає і удосконалення педагогічної майстерності та творчості викладача та майстра виробничого навчання, підвищення їх методичного рівня.

         Від так центром усієї навчальної та науково-методичної роботи в училищі є методична служба — основний компонент підвищення професійної кваліфікації усього складу педагогічних працівників, важлива ланка в системі їх безперервної освіти та самоосвіти, один із засобів управління навчально-виховним процесом.

       Методична робота в училищі здійснюється за такими основними напрямками:

-     розробка, апробація та впровадження інноваційних технологій у  навчально-виховний процес;

-     координація роботи методичних комісій;

-     розробка методичних рекомендацій для викладачів та майстрів виробничого навчання;

-     забезпечення умов для розвитку творчого потенціалу кожного педагогічного працівника та  безперервного підвищення рівня їхньої кваліфікації;

-     залучення педагогічних працівників до навчально-методичної та дослідницької роботи;

-     організація виставок методичних розробок;

-     робота з молодими викладачами та майстрами виробничого навчання;

-     допомога викладачам та майстрам у підготовці до атестації.


 

       Осередком методичної роботи є методичний кабінет училища, у якому зібрані нормативні документи про освіту, матеріали передового педагогічного досвіду викладачів, майстрів в/н, різноманітні методичні рекомендації, методичні розробки тощо.

       При методичному кабінеті працює школа молодого викладача і  майстра в/н та школа передового технологічного досвіду. Такі напрями і форми роботи сприяють професійному росту та удосконаленню педагогічної майстерності викладачів і майстрів виробничого навчання нашого училища.

© Kirovograd-PTU-8

Бесплатный конструктор сайтов - uCoz